今日朝早6點幾開始整野..
琴晚訓唔著冇訓到,
整完野去m記食早餐跟住去荃灣比賽
9點幾已經去到,去到坐到10點30分睇波
睇完一埸就到我地..
輸左lu,跟本同d隊友夾唔倒..
專注自己出去打好過..
8月7號打埋最後一埸~
跟住就冇比賽lu,
有個fd叫我同佢打8月沙排比賽
我答應左..不過冇消息練波
只好等佢地打黎~
對學校既排球隊失唒望-.-
只好專注球隊!!
比完賽同cman坐車返去
好眼訓..未訓過,係車到訓左
返到去屋企2點幾倒
太眼訓既關係~
懶得沖涼除左副con就訓左係張床到
差唔多訓到凌晨12點起左身
一起身沖涼搞掂唒d野叫外賣
點知咳得太辛苦食唔落..
過左幾個鍾先食..
跟住玩電腦,天光6點幾先訓得著..
|