今日差唔多5點起身,因為今朝6點幾先訓 起身阿爸同我過左去買電話 都係果d廢野,不過好過而家果部先.. 買完返去屋企6點倒 跟住見到排球埸冇咩人,唔落去住 玩陣電腦..6點30分倒整野 7點幾落天秀~ 超熱..入到天秀原全冇空氣 未打波都成身汗~ 我未入天秀之前成條街d人都話37度37度~ 跟住成程我都係打波,冇咩野做.. 呆下呆下就關燈~之後去買飯返屋企食 返到屋沖完涼食野,玩電腦之後訓覺 唉.............好煩!