今日朝早9點鍾整野..食m記早餐之後出九龍比賽
食完m記之後行左陣商埸~行到差唔多11點就出去
坐LRT轉西ti再轉地ti..
住到去地ti到到大子倒..枒sir冇啦啦打黎話唔駛打
話因為對方唔夠人..但我地都冇得出線
因為第一埸輸左~~跟住出左南昌搵人..
好快就坐車返去天水圍,買d野之後返屋企..
返到屋企4點幾5點.冇記錯既話~~
跟住等差唔多6點整野落天秀..
落到去唔知點解提唔起精神..
發呆食左幾次波..中個頭中左幾次~
跟住9點45分倒已經返屋企,冇心機打..
返到去洗衫沖涼..搞好唒d野10點幾訓左.
應該係8月最早訓既一次..
|