今日4點幾起身.. 落左去樓下買d野~ 跟住返返屋企整野 6點幾落天秀... 一落到去就比人叫左入埸打~ 不過都冇咩心機打. 猜下波算.. 10點40分倒走左去買左盒飯返屋企食.. 返到屋企沖涼之後食野.. 玩電腦睇電視!! 凌晨4點幾5點訓.