今日訓唔著.. 等到朝早9點幾落左樓下買d野~ 再食m記早餐.. 唔夠飽,跟住又去左一間餐廳食過.. 食完之後返屋企, 整小小野就出屯門整d野~ 搞掂唒返屋企好似3點倒~ 之後呆坐一陣4點訓著左~ 夜晚11點幾起左身.. 同dad落左去食野,食完上黎再訓過~ 2點幾起左身..跟住玩電腦!! 訓~ 這樣還不夠誠意??