報應真的是那麼恐怖嗎?
做錯了事~
一定要自己負責!!
做了好事~
大多是沒有回報的!!
因為我們就是有很多罪在身邊吧!
人們...幫你是人情不幫你是道理~
好人不是那麼容易做,
心情都不是那麼容易控制!!
總是這樣子過活都沒有辨法..
因為這是人的本性!!
都是人應有的東西..
有人會超越人的本性嗎?
但是...........................
我覺得已經足夠了~
真的很滿意有這個..
原來是自己貪心,
我就已得到這個報應!!
我真的是這樣想的..
那麼多件事情~
回頭想起來..
原來只是自己做出來的!!
所以......
真的不好貪心!!!
不然.得到的不會是你想得到的喔!
今日朝早7點幾整野..
去左食m記早餐,
10點鍾要出良田練波.."
食完個m記原全唔夠飽~
跟住見仲有時間就去旁邊間kfc再食多個餐
都唔係好夠飽,不過算..唔想唒錢
食完坐左係kfc一陣就行去坐車了!!
去到練波冇咩野,體能好唔掂~
好累..練到12點坐車返天水圍.
返到去整野2點幾倒訓左覺~
訓到夜晚11點幾,冇落到天秀!!
起身食野玩電腦..朝早訓覺!!
|