↓小狐日誌xd”
JJ0615
暱稱: 小狐
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-30
2010-05-29
2010-05-27
2010-05-26
2010-05-25
文章分類
全部 (307)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
yanyan
魚蛋 (YUEN3)
yipckkkkk (yipckkkkk)
熊貓
. (klops123)
衰妹
毛毛 (tllfjuno)
★`怪獸仔 (eve456999)
地皮
小丸子
傻| | ︴°〞YING (lovefd_4ever)
波兒
華華
`'_王令_"* (ling1995)
趙趙
CHIUJAI(: (h0neychiuv3v)
枒糖
小米
Ar_WinG (WinG_1229)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 307
留言總數: 791
今日人氣: 7
累積人氣: 5498
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 14 日  星期五   陰天


2009-08-14 無奈 分類: 未分類

報應真的是那麼恐怖嗎?
做錯了事~
一定要自己負責!!
做了好事~
大多是沒有回報的!!
因為我們就是有很多罪在身邊吧!

人們...幫你是人情不幫你是道理~
好人不是那麼容易做,
心情都不是那麼容易控制!!
總是這樣子過活都沒有辨法..
因為這是人的本性!!
都是人應有的東西..

有人會超越人的本性嗎?
但是...........................
我覺得已經足夠了~
真的很滿意有這個..
原來是自己貪心,
我就已得到這個報應!!
我真的是這樣想的..
那麼多件事情~
回頭想起來..
原來只是自己做出來的!!

所以......
真的不好貪心!!!
不然.得到的不會是你想得到的喔!


今日朝早7點幾整野..
去左食m記早餐,
10點鍾要出良田練波.."
食完個m記原全唔夠飽~
跟住見仲有時間就去旁邊間kfc再食多個餐
都唔係好夠飽,不過算..唔想唒錢
食完坐左係kfc一陣就行去坐車了!!
去到練波冇咩野,體能好唔掂~
好累..練到12點坐車返天水圍.
返到去整野2點幾倒訓左覺~
訓到夜晚11點幾,冇落到天秀!!
起身食野玩電腦..朝早訓覺!!