今日醒左之後洗唒面.. 落去買早餐返上黎食~ 食完之後玩電腦等1點幾同dad落去食野.. 食完之後返黎等6點落天秀打波~ 好悶~~得一班人.. 悶到關燈~之後同震機,朗仔去左買野飲.. 11點20幾分返到屋企.. 沖涼搞掂唒d野.. 枒姐有煮飯,我食左一碗飯就冇食~ 之後整返電腦d野就12點幾訓. 難道結下這樣的因..就要我有這樣的果嗎??