我地9點幾打左第一埸沙排~
1埸打2局~..
我打完第一埸既第一局..
我已經累到拿拿聲輸第二局比佢~
打完之後我諗住走~之後pp話咁之後點算~
我話仲要打架咩?
pp話仲有2埸未打~~
我話我真係打唔倒..
之後zero黎左,我同zero講話我完全打唔倒~
真係隻腳都軟埋!!
跟住zero話棄權~真係無辨法!!
下次我都係唔打喇..唉~
之後我自己拿拿聲攞袋閃返天水圍!!
返到去12點鍾,之後我沖涼訓覺..
我daddy同我講話一陣要出去買書!!
我冇理到住訓~
4點鍾佢叫醒我話去買書~
我勁累咁同佢出左元朗買..
買完之後搞掂唒6點幾返屋企..
佢同我講話今晚去邊食..
我話唔食..訓覺!!
佢唔信我...跟住返到去我咩都唔理訓左~
之後果晚既事我咩都唔知!!
朝早7點鍾先醒返~~..
原來...努力的過程真的可以讓你辛苦,什至要死!!
但我還是不放棄~
我不需要可憐我的人..
|