今日凌晨3點幾起左身~
之後玩電腦到差唔多7點整野..
去7仔食焗豬扒飯同埋白汁意粉..
之後差唔多9點去到打沙排..
果日係練d球證,因為聽日要比賽..
搵我地落去好似比賽咁練d球證.
跟住打到12點幾放lunch.
同pp,cici去左m記食野~
我食左個x無霸餐加大,一個至尊"看保"包,一個豬"嬲看保"包
同埋9件麥樂雞..
佢2個好煩,係咁望住唒!!
食到1點30分倒走左返去..再打多3埸就閃~
我累到好辛苦..之後因為pp,cici要沖涼~
我抹完身就搞掂,佢地叫我唔好等..因為我有野做~
之後我搞掂自己走先去左洪橋整d野..6點幾搞掂返屋企~
7點幾返到屋企整好唒d野沖涼換衫攞埋聽日比賽d野出屯門放係枒思屋企到..
因為今晚有party,玩完之後唔駛返天水圍,直係屯門搞掂就去!!
去到枒思到10點幾~11點倒同佢出門!!
玩到5點幾閃人,.之後同枒聲,枒思,小靜.....仲有幾個fd
去景峰樓下食早餐.唔駛我比錢@@..
聲聲無啦啦請我食,叫我收埋d錢!!
食完之後我同枒思返上樓,佢地返屋企~
好似係差唔多7點返到上去枒思已經訓左係張床到,
我就自己整野換衫出門去打沙排比賽!!
之後既睇下一篇!!
|