開學了..fuck~ 今日6點30分起身.. 之後整野換好唒校服7點15分出門口搵cman食早餐~ 跟住太多人冇食到.. 坐車返學.. 比大屁股捉頭髮,跟住冇得上禮堂~去左123室.. d人好煩係咁講野~ 之後自己坐係到至完~~ 跟住小息上左課室坐.. d人開始入黎就好嘈好煩.. 跟住聽2條8婆1個老野廢up..12點30分放學~ 放學同cman去食野..食完野我去左剪唒前面d頭髮 跟住返家.. 返到屋換衫就訓左..~ 夜晚8點幾起左身..跟住叫外賣!! 食完之後玩電腦睇電視~ 訓..