今日2點幾起身.. 之後出屯門整野~ 整完野返黎~好似5點幾~ 之後等夜晚7點鍾整野落天秀!! 好多人..不過打波打到好燥~ 好多波車飛埋黎.. 之後10點幾走左返屋企 整野換3出屯門,約左人打牌!! 11點幾開始..打到6點幾就完!! win得好小錢..唉~~