今日6點鍾起身..
6點30分倒落去同cman坐車去屯門食早餐~
食完之後7點45分倒返學校..
下午5點鍾放學..之後返天水圍攞校服相
跟住返家.差唔多7點整完野落天秀
好小人..好悶!!算啦...唉~~
關燈之後同文迪,佩華去買奶奶.
之後陪佢地食液體~跟住返家..
整好唒野之後玩陣電腦訓..
等待已變了流著淚來等..
還要流多少的淚??
很辛苦..真的很辛苦!!
連想都不敢去想...
因為~~已到了在街上突然想起都會流下淚的地步!!
我容忍度不是很多..不是每一次都忍得到!!
還要折磨多久??
|