今日朝早8點鍾起身.. 之後洗完面落去買盒抄面食!! 返上黎食完之後玩電腦.. 到到1點幾又同dad落去食個飯~ 返到屋企睇陣電視玩陣電腦.. 6點鍾落天秀... 打到差唔多關燈自己走左. 去買野飲之後返屋企~ 返到屋沖唒涼, 凌晨12點幾同cman落去食野!! 食完野搵同cman行去搵寶寶佢地吹水~ 跟住3點幾返到屋.. 沖涼訓...