今日朝早5點幾起左身..
之後玩電腦到7點幾整野.
去食m記早餐..
食左1個餐2個飽,比人係咁望住!!
食完之後出良田練波..
今日阿sir好滿意我表現.
最後得我一個唔駛比佢話!!
之後12點完左去洪橋搞d野..
3點幾去屯門醫院同我阿媽接人返我媽屋企~
5點幾係山景返天水圍..
返到天水圍好眼訓,但好想落去打波..
so整野落去天秀~
落到去打完一陣之後冇唒心機打!!
10點幾返左屋企..
返到屋企沖完涼就訓..
要求已經不大了..
為什麼還是這樣子!!
只是一時間接受不到吧~
但...沒有改變!!
|