今日12點起身..
之後等1點幾同dad落去食野!!
食完野返上黎..
我為左一個水樽!!
幫哥搬一個大過浴缸既魚缸去洗手間..
同佢洗...洗完之後又搬返返原位黎換取一個水樽!!
不過我覺得值得~~
之後佢請我食飯..
食完野搞掂唒岩岩好5點幾整野..
6點落天秀!!
去到球埸發覺好重要既野冇係身上..
之後去左7仔買~
之後又返返球埸..
放抵個袋拿重要既野出黎~
好快咁比人食左2粒..
我自己都係食1粒~~
之後打波..
差唔多關燈去左買奶奶飲之後返家..
沖好唒涼搞掂唒1點幾同cman落去食野~
食完野返屋玩電腦..
過多陣仔訓!!
|