今日6點30分起身~
同cman坐車返學..
返到學校訓左好多堂!!
一訓醒就嘔~嘔左4獲..
唔知咩事,跟住lunch過左之後好返小小..
放學練波,第一次練波就做好多體能..
11月就學界,好快-.-!!同d隊員都打唔起水準..
講真.是但係天秀搵5個識打排球既同我組隊都好過我d隊友~
不過算..而家對校隊都冇咩期望!!
考慮緊返青華練波好唔好-0-""
打完波差唔多8點坐緊車返去..
去天秀睇下有冇人,點知計埋我先得4個~
打左陣點知落好大雨,9點幾閃人返家.."
返到屋沖涼整野..煮野食玩電腦~
訓覺覺!!!
|