今日6點30分起身.. 之後整野7點鍾同cman上車返學~" 遲左起身冇得去m記食早餐.. 之後返學買左個三文治食!! 今日全日上堂大部份訓覺~好悶 5點放學,打一陣波5點30分閃人.. 6點幾返到屋..整野落天秀~ 好小人~打到未到10點就閃左.. 開波越黎越勁..不過都要努力!! 買飯返屋企~搞掂唒d野食野玩電腦.. 訓覺覺!!! 現時只有排球先可以醫治我心靈!!