今日6點幾起身,. 搞掂唒去坐車!! 返到學校冇野做.. 小息打波,lunch食野之後自己一個.. 之後上堂訓... 放學之後係學校幫女仔練波.. 打到7點幾換衫坐車去天秀打~ 打到關燈之後返屋.. 返到家搞掂唒d野就訓左~ 太累...