今日下午2點幾起身.. 之後等到5點就整野落天秀~ 打到8點幾雷震子帶埋d黑雲一齊黎!! 之後好大雨..返左屋企!! 返到屋企叫外賣..拾野!! 搞掂唒之後食野~玩電腦.. 聽日又要返學..好煩!! 跟住就訓左!!! 只是一句問候..已足夠把我的心致死!!