今凌晨5點倒訓左 下午2點幾起身.. 之後玩電腦.. 諗起好多以前既野!! 玩到夜晚9點幾阿哥返黎比佢玩~ 跟住10點幾佢訓左.. 11點有節目!! 10點30分我整野,整完之後叫阿哥起身~ 佢整野換衫11點幾一齊走..有人黎車我地出屯門景峰!! 去飲酒..12點倒就去到lu.. 因為我阿e生日,加埋我阿哥後日生日!! 我拾埋d校服去,.. 飲到3點幾我就訓lu..因為返學廢事飲咁多~ 諗住7點起身整野返學!! 唉..這些算是什麼?? 3分鍾熱度醫療藥嗎??.. 別再煩吧!!這只會當成代替品~