今日6點幾起身..
7點落去同cman返學~
上堂訓覺..同埋訓覺~
最後果堂全班罰抄校規,次線!!
d on9仔真係好那煩~係到嘈嘈嘈搞到我地都比人罰!!
放學幫女仔練波~之後shan姐都打!!!
好悶..
之後練完波差唔多8點同shan姐,腳趾佢地坐車閃人..
跟住去到天逸腳趾同舒汶走..我就同shan姐去天秀!!
去到打波打到9點幾就落雨~同學校打波差別好大-.-
跟住同shan姐同埋yyc果班去左食糖水!!
食完糖水過左陣就返屋企!!
返到屋企整唒野太累,12點幾訓左~
有時候..逃避都是一種辨法!!
|