今日朝早8點55分醒左,之後又訓返.. 訓到11點又醒,又訓.. 之後訓到3點幾先醒.. 跟住就落去買d野再返上黎~ 4點幾整野..約左芷恩5點!! 之後佢5點幾到..同佢去天秀!! 去到打波..好悶!!~ 跟住佢打到8點幾走.. 跟住冇波打~~我9點幾走左.. 去買野食返屋.. 返到屋整野跟住玩電腦.. sleep!!