今日6點幾起身..
整野~冇人同我食早餐
7點幾出門..返到學校等集隊!!
好煩枒旁邊果個低b仔~.~..把口唔停!!
個低b仔後面果個人又成日答嗲喎-.-
返到上課室!!份功課係locker~shit!!要留堂~
小息冇野做..
pe堂超悶!!不過好過上堂~
去左健身室訓..有冷氣xd
睇電視..
無聊到要影相-.-
          

就岩岩訓唔倒見到塊鏡就影相!!
跟住就起身玩其他野..
看相~~~~~~~~~~~~~~~~~
跑步機@v@

跑跑下步機會自己加快..次線!!所以企左係旁邊~
傻仔一個~.~
跟住完左pe堂返返上課室~好悶....maths
之後食lunch..自己留左係課室門口呆坐樓梯等開口
跟住又上堂..訓!!
4點打鍾放學-.-..shit~要去留堂!!
而家好彩係留35分鍾..
去左留堂睇雲海書!!
超眼訓~
跟住4點35分倒放左..
坐車返家!!
好煩..成個星期都落雨,冇得打波
打返波又會退唒步..都唔知點算!
返到屋企6點沖涼食野..
跟住見到個天比黑雲包住!!

手機影得個天唔係好黑..
但睇下個球埸下面d位勁黑
可以想像到現埸係世界沒日一樣!!
影完呢張相就訓覺!!
訓到夜晚10點幾起身..
之後玩電腦~聽日放假..休息返日!!
累累累累累累累累累~~~~~~~~~
|