今日6點幾起身..
整野之後落去坐車返學~
返到學校先知..
今日lunch之後去中西區睇唔知咩館~
30分鍾就上返車返返學校-.-..
返到學校下午5點幾..
換衫係學校練波..
練到勁燥!!唔想練~~
之後同枒敏打返埸2打2對zero and枒星!!
先冇咩野..
打完之後7點幾換衫,同古,黃兒,小丸子,龜食糖水~
食到8點幾同古坐車閃..
我去天秀~佢返家..
去到天秀9點幾..only猜波~發覺自己又差左..
係學校真係唔可以打咁多波..唉~
跟住關燈..去左買野返屋企食..
返屋企途中,見到有野掉左落地..
我回頭望睇下係咪我,見到唔係我再向返前行..
點知棵樹已經係我面前,個頭一野撞左落去..
超痛,流左小小血..
頭先天秀成個頭撞埋燈柱到~
家下個頭腫左-.-~
決定2日內要買返副con..
睇唔倒野既後果出緊黎~~
返到屋企之後沖涼..食野,玩電腦~
跟住就訓..
|