今日6點幾起身.. 之後落去坐車返學~ 都係訓覺.. 上堂好眼訓真係~ 放左學聽講冇人練波, 去左洪橋整野..5點幾閃係屯門閃.去天秀~ 去到天秀今日都幾多人, 10點幾閃左.. 返屋企整完野2點幾訓~