今日朝早7點幾先起身.. 遲左到~~ 阿哥之前買左雲海d書. 我呢排拿左黎睇~.. 上堂唔係訓就睇書.. 放學之後要留堂.. 留到4點35分倒放左.. 之後幫中一中二選拔排球隊~ 差唔多6點換衫閃..去天秀!! 琴晚唔記得講.. 隻con碎左,搞到今日冇con用~ 打波睇唔倒野!!唔會再買1年. 呢2日有時間既就去買1個月果d.. 如果唔係星期6之前一定會買倒!! 差唔多10點就同佩華去買奶奶~ 跟住返屋企.. 返到屋整唒野之後玩電腦.. 訓..