今日下午1點幾起身..
之後玩電腦...
今晚中秋又飲過-.-..
連飲2晚!!次左線~
到到夜晚9點幾開始整野~
樓下公園嘈到上黎屋企-.-
望落去好似馬矮咁,超誇張!!
整完野之後10點倒出門~
去洪水橋..之後枒b車我,枒思,爽,枒妹去王汶到~
一開始以為bbq..原來唔係-.-
只係因為中秋就飲~
一去到未開始去左睇電視..
睇now睇鬼戲..次線~
笑到死!!原全唔係鬼...
睇到小小已經悶到唔想睇~
之後上左天台同佢地玩..
唔知做咩好小人,得10個倒~
買得好小酒..買左4打~
4點幾倒飲唒,玩唔夠仲要玩汽水~.~
次q線..勁飽!!!
飲完大泡既橙汁又飲2枝大泡既可樂..
最後真係玩到咩都冇唒-.-
走人..枒b車我地走~
我去左枒思屋企訓!!
2日加埋都唔係飲得好多炸喎原來..
玩得唔係好high~唉..我幾時先成年!!
|