今日6點鍾起身..
之後整野~差唔多7點出門口..
約左枒敏,kiki,枒婷食早餐!!
去到澤fung去個洗手間洗個面先~
超眼訓..之後枒敏call我~
去左樂樂食...
食完之後8點鍾~
枒嵐黎左!!
之後又走左去搵奶仔~.~..
跟住我同kiki,敏,婷返學校!!
勁大雨~有"借"都濕唒..
上到課室開始睇書~~
上堂悶..小息唔記得左去邊
lunch同古,小丸子,黃兒,周盈,龜食野~
之後返上去..
低b翹好煩~.~..冇啦啦打我!!次線~
之後上堂睇書..睇睇下書訓著左~
醒返又睇書...過多陣就打鍾4點放學!!
去左洪橋諗住整野,點知未得..
行返行學校課室!!
嵐嵐入左黎..問我中意邊個-.-?笑料!!
傾左陣大口敬入左黎比我同嵐嵐打~
我企左係門果邊..出面冇啦啦有人踢到門!!
好痛枒個頭,望一望見到個低b翹~.~..已經冇理lu..
4:40分倒閃人去返洪橋整野~~
整到6點幾坐車返家..
返到屋企沖好唒涼叫左外賣食..
食完玩電腦~~
訓!!!!
|