今日6點20分倒起身..
跟住整野..整野7點鍾出門口!!
落去坐車返學!!超眼訓~
返到學校7點40分倒.係學校食野!!
今日唔駛集隊xd!!
打鍾入課室交唒野訓...
上堂好悶~悶到可以一堂睇完2份1本陳雲海既書..
只係幾日上堂我已經睇完2本喇~
我睇唒果時點算??
10點30分小息落緊好大雨
同古,黃兒,周盈,小丸子..希望冇打流人~
落去食野~..
食完野又返上課室坐!!
10點50分打鍾上堂...悶...
今日睇第3本書喇-.-..我得4本~而家已經第3本..
唉..點捱-.-
lunch落去買包野飲返上課室門口等開門-.-
冇食到野..
之後英文堂~都係睇書!!
好煩枒miss..成日話我唔寫自己名~
JJ咪我自己個名囉-.-..
話我唔寫中文,咁係英文堂ma!!
right???
上埋最後一堂圖傳..
4點打鍾閃人..去locker放書~
之後去食野wif cman..
好大雨,成身濕唒!!!
食完野5點倒坐車返家~
返到屋沖唒涼搞掂d野訓~
訓到9點幾起身~之後玩電腦..
返學好辛苦!!
|