今日下午1點幾起身.. 之後玩電腦!! 過左陣落去食野with dad~.. 返到屋企玩多陣電腦就整野 落天秀~~一開始有小小雨.. 過左陣又冇~ 打到夜晚9點幾返左屋企.. 因為唔想打!! 返到屋企整唒野之後..食野 食左小小野玩電腦~ 訓...聽日又要返學~煩!!