今日朝早7點幾起身..
因為達sir約左係學校打友誼賽~
整野..8點幾出門口~
8點30分倒去到澤fung..
去樂樂搵枒敏同彤彤!!
坐左陣9點行去學校~
到開波...超悶!!
對手係女仔~.~"
一開始我地男仔打自己男仔~
跟住zero搵d我地學校男同女打我地男仔正選果d..
有一球..係網前面我上去推個波過網!!
點知家樂又係到..跟住唔小心撞到我氣門~
我辛苦到訓左係地下~諗住吸氣啦!!
點知原來我個口同埋個鼻都冇得吸氣~
阻塞左成分鍾..姐係我成分鍾冇吸過氣!!
之後我仲未吸倒氣果時佢地拿左支水比我飲~
飲完開始好返小小,試下吸氣,可以吸到小小氣入去..
我諗如果佢地冇拿水我已經冇辨法再吸氣窒息死左!!
當時我原全感受到我到左死亡既邊緣!!..真可怕~
以前都試過好多次比人撞到氣門吸唔倒氣!!
但係未試過原全係feel到就死!!不過當時我只係想快d死就死
or唔好吸唔倒氣..
唔好要我一路吸唔倒氣咁辛苦!!
之後到我地打約左黎打友誼賽d女仔~
好悶!!得個企字~..
同佢地打左2埸就冇打~~下午1點幾閃..
去左洪橋整野..
整完下午3點幾返到屋企!!
返到屋沖涼..玩陣電腦跟住落天秀!!
落到天秀打..打到夜晚7點幾.
突然有一班好生面口既女同埋幾個男仔揸住張紙入黎
話book左個街埸!!個個都o咀..50幾個人睇住book左埸果10幾個人練波!!
之後10點鍾吹佢地讓返個埸,先比返我地!!
最離譜仲要係...佢book個街埸係唔駛錢~
-.-......................
之後10點幾我就自己閃..閃左去買奶
之後返家!!
整完野玩電腦訓..
白過左個假期..shit!~
|