今日6點幾起身..
之後整野..去澤fung同枒敏枒婷食早餐~
之後8點鍾枒嵐到就返學..
返到學訓...
小息打波~...
lunch食野wif古,黃兒,地皮~
之後食完就返上去..唔駛等開門~
入到課室之後上堂~
好悶~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放學喇!!全班得幾個走得,我有份@v@
但拉左我成10分鍾先比走,勁嘈佢!!
放學去洪橋買d野,返返學校等練波~
去左電腦室玩陣電腦..差唔多5點落返去換衫打波~
d球感返返黎喇開始..不過係學校打冇用-.-
打完之後7點幾..同jojo去ok買野飲,之後坐車閃..
佢返屋企我去天秀..
去到天秀冇人~
之後返左屋企!!好彩好近冇咩野...
返到屋企整唒野之後訓!!!
超累~
|