今日朝早6點幾起身..
星期5喇捱到-.-..!!
整野返學~~
返到學校攞書,跟住就打鍾落去集隊~
上堂....悶~
小息去左打波..冇唒波感~
隻手傷左之後就屎左好多.
唉~~~~~~~
之後上堂都係訓....
lunch~~多謝思wing^^好味..
文迪話星期一lunch請我飲野!!xd
跟住放lunch自己一個呆企係3樓聽歌~
聽左成個鍾~跟住打鍾上堂..
訓死左...訓訓下隻眼好痛~
用枝筆整下隻眼比人影相~
次線..不過冇理到!
多謝miss方上堂訓覺唔罵我,lunch仲請我食糖!!
跟住放學lu..去練跳繩,都唔齊人!!
就黎出show~好煩..
練到5點倒閃人..去洪橋整野~
整到6點幾過天秀~
打得一埸波..就冇打lu~
但猜波猜到好累!!
打波好屎,殺唔到波..
好憎隻手枒!!唉...
關燈之後坐左陣,洗手..之後同肥wun,lovely行..
超衰!!!!!!!!!!!d事情
跟住返屋企..沖涼整野~
玩電腦...訓
|