今日係枒思到訓醒.. 下午3點倒~同思,爽,出左去搵爽d fd~ 去到人地屋企玩地主-.-~ 之後玩到7點幾就閃人.. 佢地去食晚飯,我去搵dad食飯.. 跟住我出左洪水橋~ 食完飯食左小小野,我dad就留底.. 我同我枒哥就走先,佢渣車.. 返到屋企拾野,沖涼.. 訓!!!!..好累~