今日6點幾起身..
之後整野自己返學~
返到學校食左燒賣..
跟住排隊~校服儀容冇事xd
上到課室,訓~聽歌..
小息打波..悶-.-
之後上科學堂做實驗亂唒~
話說有2枝冇色既橙汁,同一枝化學物品既水,同樣係冇色
仲有一枝就係普通水..都係冇色~
要張2支冇色既橙汁去燒~
枒sir話燒完先張d化學物品倒落d燈汁到睇下有咩反應..
點知我地唔知邊2枝先係橙汁!!
有一位同學提議(唔記得左係邊個)
4枝倒埋一齊實有橙汁係到架..
咁都係枝橙汁姐~
跟住未燒就倒左d化學物品已經錯左..
燒埋變左唔知咩野~
枒sir問返果位同學~
佢答..我都係燒枝橙汁-.-
搞到做錯唒~.~
所以我攞枝用完既火柴燒到有火黎整佢地..
好臭.
下一堂都係訓~
跟住lunch食野..
食完野上返課室!!
放學係學校打一陣波6點倒就冇打~
諗住返天秀打..點知見到天秀冇熟人係到~
明明話會到架!!已經覺得好唔底,冇係學校打埋落去,之後返左屋企~
沖完涼搞掂唒..望一望下面~shit!!8點幾..岩岩黎緊d人
算啦~忍埋呢晚..聽晚一定會打唔停!!
之後冇理到,玩電腦..到12點倒煮野食~
食完就訓!!
|