今日朝早9點幾起身 以為1點幾2點.. 跟住玩電腦玩到12點再訓.. 訓到1點幾..去食野~wif家人 之後返屋企睇電視.. 約左芷恩4點30分我輕ti站等.. 點知佢出門口發覺自己冇鞋~.~ 搞到5點先搞掂.. 跟住去天秀打波.. 唉~~~~~~ 好憎落雨..就因為前4日落雨 今日打唔返波感~ 我要努力!!! 跟住芷恩8點幾閃左~ 我就仲打緊波.. 打到10點倒閃~買d野食就返屋企.. 返到屋企沖涼~整唒野... 訓!!!!! 聽日仲要返多日學!!!shit~