今日朝早6點幾起身..
整野之後返學~~
又冇食早餐!!
返到學校都係訓..
多謝思wing.請我食lunch~
下午2堂英文堂,好難頂!!
今日記左個缺點..話我講粗口-.-
我講講下野順口講左出黎,佢話記..
平時係d班主任,老師面前都係咁講野架啦~.~次線
放學之後去左剪頭髮~剪完之後4點45分倒閃人返屋企..
跟住整野..到左6點40分倒出長沙灣,阿爸果邊做節!!
搞到我冇得打波,還掂都係我諗住搵節目~
諗住搵枒思打牌,點知佢話去佢屋企飲酒約人..
跟住原來我媽個fd生日,係何福堂果邊飲緊同成班表哥表姐同埋d fd
食飯真係超悶..唉!!
最後差唔多10點走果時姑姐比左200蚊我-.-
阿哥渣車閃人..
車我去何福堂,佢再車dad返家..再返黎何福堂~
跟住開始飲..~
飲到凌晨3點幾我同枒妹諗住走...
本來我問媽攞錢飛的!!
點知佢叫左幾個變態佬比我地..
果幾個變態佬拉住我地係咁講野講野..講到玩JJ囉唔該-.-
講到最後比左錢我地,不過係要我地留底係到玩~.~
好..留底玩多1個鍾倒~
跟住同枒妹偷偷地走左@v@
同枒妹坐小bus去洪水橋,跟住我再飛的返屋!!
返到屋企凌晨5點幾,洗個頭除con就訓~~
今日玩得唔係好high-.-..不過個口笑到超辛苦~
|