今日朝早6點幾起身..
整完野就坐車返學~
返到學校上堂好悶..
小息去左買野飲之後打波~
上返課室maths..超眼訓~又唔訓得
跟住果堂訓..係到播睇功夫熊貓~
呢堂訓得超舒服~d人超煩,係咁笑!!
跟住lunch食野..thz唒請我食抄面~
跟住去左小食部,同古果d坐陣就行返上課室等開門
之後入課室..英文堂~
悶...............................
最後果堂圖傳..完左之後放學~
去左洪橋整d野~之後差唔多6點返返學校幫丙組練波~
跟住過左陣我殺波,岩岩殺波有架車行過整爆左..shit!
勁大聲,又要賠..-.-
跟住7點幾閃人,去天秀!!
去到天秀打陣波個個走唒-.-
打到9點幾冇打~..返左屋企!
之後搞掂d野玩電腦...
訓!!!聽日放學良田體育館打友誼賽至6點~
|