今朝6點幾起身..
之後整野返學!!超眼訓~
跟住到學校咬左幾粒燒賣..
上堂!!!訓...
小息食野wif古,黃兒....唔記得
跟住上pe堂~超煩..要跑1000米~
慢慢行完之後再跑,合格就算!!
跟住去健身室睇電視..and冷氣
訓左一陣~起身落堂..返上課室~
上maths..好辛苦!!要諗好多野~
跟住lunch..thz思wing請我食抄烏東^^
之後上埋果堂..最後果堂講左小小野就空堂~
拾唒野之後放學...係學校打友誼賽
超燥底同佢地打真係~廢事講..
連輸3局..之後我唔打..閃人!!
去ok買野飲去天秀~
好似打得1埸波..
同肥wun傾計傾好耐~~
佢地聽日學界!!
關燈之後同wun,lovely,頓慢慢行~之後佢地食糖水..
我唔想食返屋企~
返到屋企超累!!仲要拾野拾野拾野~
電腦都未搞就訓左..
shit
|