今朝6點幾起身..
整野返學~~
返到學校冇野做..
小息食野,pp打波整傷隻腳訓左係地~
跟住call白車送左去醫院!!
跟住上堂訓~
lunch係小食部食野...
食完返上課室~~sms左pp,冇咩事!!
一放學就去良田體育館打友誼賽wif"優"子田
win3局輸1局,打到好燥~~
成日做唔倒波,跟住有幾球燥到黎我到唔接!!
因為佢地個個係到接唔到波,接到就玩~
打完之後6點,call枒蘋問pp幾多號床~
去左屯門醫院睇pp..行行下見到bibi,叫埋佢一齊去!
去到見到佢好精神,好彩!!
之後jo黎左,攞左湯比佢飲..
7點30分倒閃人..jo留底陪多佢一陣~
我去左天秀打波..
好小人,2打2~~累!!
之後買奶奶飲..
返家~~~
整完野玩電腦,訓~~
聽日又有友誼賽打..放學in school~對深培!!加油
|