生日快樂枒!!!!!!!!!LOVELY
今朝6點幾起身-.-..要睇芷界同埋肥wun佢地比賽..
8點3去到天瑞等,早左10分鍾~
跟住同lovely,肥wun,枒kwan食早餐!!
食完之後9點10分倒過天瑞體育館~
芷界打9點3..win左~
之後一路坐到12點3..肥wun同dun打~
都係win~~太好!!
完左之後去新"不"江食野~
因為太多人,唔夠位..
所以我同肥wun自己見有間餐聽有位我地2個就自己食~
食完之後行返返去天瑞體育館-.-
直至5點幾完唒學界!!!
係體育館猜左陣波..之後閃人去天秀wif肥wun,lovely,dun,枒健!!
之後因為我同肥wun想買禮物,呃佢地話我地自己行先..
去第二到睇野~話肥wun要買野...
之後就去左間野買左禮物比lovely!!
跟住去天秀~~~~~~~~
dun同lovely未到,因為佢地行過黎,枒健夜d黎..
一路同佢地打波..一路都打得唔好!!
唉.....之後因為某d事我自己出左去坐左陣!!
行下咁~~~~岩岩返去既時候...
lovely出左黎xxx...嚇死我喇!!我唔知咩事~搞到我有d驚枒你知唔知.
我好怕人xxx~~之後同佢去完洗手間過多陣返入去..
跟住送埋份禮物比lovely!!!
黎黎之後既比賽..一定要帶住佢黎打!!!爛左都唔準掉架~~
打多幾埸波..9點幾同dun,lovely,肥wun閃人!!
佢地去食野,我太累同埋冇咩心機(因為某些事)所以同佢地講話返屋企..
返到屋企沖涼..整完野!!
訓~~~~~~~~~~~~~~
|