今朝6點幾起身..差唔多7點sms jo諗住搵佢一齊去運動埸~
佢已經出左屯門搵pp-.-".超早!!
之後我自己坐車出屯門..搵佢地~
去到運動埸坐!!!
到開始都冇參加野~~唉...
lunch同茵茵去買飯盒返去運動埸~
同pp,茵茵,蘋食...
到下午諗住接力4x400..煩!!
讓左個位比人,有牌攞都冇得攞~唉...
之後今日冇參加過野就放學..
4點鍾放左自己坐車返屋企,芷恩話去天秀~
5點幾雯打黎叫我落去,仲要冇波..
跟住問震震借左個波~
今日殺波超唔掂..
未關燈10點倒就閃人去買野食wif lovely 彤..
之後彤返返去天秀~我同lovely閃..
返到屋企整野..先記得未攞返個波!!唔知係邊個到..大獲~
如無意外會有人幫我攞左~
聽日放假..整完野玩陣電腦訓~好眼訓!!
|