今朝6點幾起身..
整完野去澤fung買野食~
跟住同cici,蘋返學!!
今日唔駛集隊...
上堂超眼訓~~~~~~~~~~~
小息打波,買左個三文治一陣上堂食!!
完左之後上堂,食野!!..
食完野訓覺~
lunch食野wif古,黃兒果d...
打鍾返上課室~
上堂超累!!!
放學......要"保"課-.-英文~
去左"保"~低b jo玩miss!!
之後本來叫jo入埋去..點知WMM係到!!-.-
跟住jo等我"保"完打比佢!!
面包超人睇堂,差d比佢記小過..
完左之後打比jo~要練波...
佢自己去左大興體育館-.-"
要簽埸所以冇等我...跟住我就換衫去!!
練完好似冇練過咁~.~"勁燥真係!!..燥到想喊~
跟住女仔係良田6-8打友誼賽..
我地練到7點完左同jojo去良田睇!!
最後我地仲落得埸打,對面果間6個男仔~
我地3個男仔加3個女仔!!
女仔網@@4米枒打到..超high..
第一球比左我殺就打落4米..
全程殺左2球,第2球係修正波,都搞掂人!!
不過我地係到玩玩下都win唒~..
8點完左之後同小彤,yan,淇,jo,p,彤彤閃人
之後坐車,yan同淇坐的士,我地坐輕ti.
jo要送p返屋企..又要我等埋佢-.-
去到景峰我係7仔等佢!!
等左好耐~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
黎到9點幾倒同佢坐車返家~~累!!!
返到屋企整完沖涼...
訓!!
|