今日12點幾起左身..
玩陣電腦~同dad落左去食野!!
之後佢返工,我返上屋..
睇電視,玩電腦..3點幾肥wun先打黎!!
原來佢去左睇波~~跟住佢過緊天秀wif雯..
我整野落去!!落到去佢地2打2..我冇份打~
跟住6打6..我先同肥wun果d打!!
係咁"他q"..唉.....
之後夜晚都係同佢地打~
thz肥wun比信心我先打得好..
不過都係係咁輸!!..
好多次同肥wun講野都冇理到我..都唔知做咩!
跟住關燈~殺多陣波閃人wif雯,肥wun..
去左買野食!!跟住坐陣吹陣水...返家~
返到屋企整野整左成個鍾~1點先得閒沖涼..
沖完涼玩多陣電腦訓...
|