今朝6點幾起身.. 整野返學~~~~~~~ 返到學校..今日全日都ok舒服~ 唔駛點聽書!! 旁邊果個冇返學,可以當床訓!! 小息冇得打波..手痛~睇住佢地打.. lunch多謝思wing^^ 之後最後2堂都係唔駛教書.. 4點鍾準時放學~~ 冇野做周圍hea..見到有波打忍唔住打左陣!! 不過全程單手-.-..都係忍埋呢幾日唔打住!! 留返星期6打友誼賽~ 打到5點幾閃人返屋企.. 返到屋企6點幾整完野7點幾.. 就訓左-.-~~~一訓到聽朝~乖!!