今朝6點幾起身..
之後整野返學!!
今日唔駛集隊,上到課室...
宣佈招排球隊落地下~
咁岩第1,2堂上課係地下..帶埋書落去~
傾完..星期6友誼賽(湖碟灣體育館)都唔知打唔打到
跟住入去上堂訓覺~訓係到好燥~
左右手都唔知放邊好,係咁痛..又眼訓又痛到訓唔倒~
好辛苦!!幾時先唔痛..之後都訓著左!!
起身隻手"臂"左..得個痛字!!
2堂除左訓都冇野做~~
跟住小息食野..食完返上課室!!
又呆坐2堂..今日冇maths,舒服d~
lunch冇胃口..唔想食野~
多謝請我飲麥精!!
飲左包野又上返去等課室開門~
最後中文堂同英文堂..悶!!
下午4點鍾小息未放學..要"保"課中文~
4點10分上堂..冇理到~睇雲海書睇到5點鍾放學!!
放學之後去洪橋整野,整完野6點幾返屋企..
波都練唔倒..唉!!
返到屋企睇電視,玩電腦...
訓~~
|