今朝6點幾起身..
整野返學~~好累!!
去到澤fung搵cici,蘋,彤彤..
跟住一齊返學!!係門口接pp~
同彤彤,蘋上去攞書...跟住入洗手間帶con~
就打鍾集隊!!..好煩臭翹~
上堂..第一堂訓!!
第二堂電腦~..係咁做!!超悶..
小息打波..!!好悶~
maths..好低b!!講講下講到通識既野,再講埋商業既野~
d人扮明係咁問其他野等唔駛上堂..
個枒sir答完又答都仲要答!!
過多堂lunch~~同pp果d食...食唔飽!!要省錢~
之後2堂悶......................................................
放學去左洪橋整野~整完5點幾閃人返屋企..
換衫..等肥wun放學,call我落天秀..
落到去冇波..差唔多8點先有波打!!
不過我係出面呆坐..唉!!!!!!
肥wun黎到冇啦啦係我旁邊問我做咩唔入去,
之後同佢一齊入去..
入到去同佢地打左2埸波就冇打~
係咁打失波,thz肥wun...我一定會練返水準返黎!!
隻手傷左就變成咁,但我會努力!!多謝你地唔怪我..
之後全程猜波..好快關燈!!
同肥wun,lovely,寶..去食野~~
食完返屋企!!
返到屋企整野..沖涼~~~~~~
玩電腦....sleep!!!!
我好雖要係你地當中既存在感..唔好冇左我都冇咩所謂咁!!
個電話日日都好靜..明明識你地~點解都會咁...唉!!
|