一放3日假就諗起暑假!!
好舒服.......
今朝11點幾起左身-.-...
放假都咁早起身,都唔知發生咩事!!
跟住玩電腦..玩到1點幾dad買左野食返黎@@
食完野之後再玩多陣電腦..
肥wun話3點30分至4點去天秀~所以我玩到3點幾倒整野!!
整完之後落去...
一開始佢地2打2,再過多陣6打6-.-..都係冇我份!!full左人..
今次叫lovely幫我開菊花茶..問我點解開唔倒-.-
都唔知點答佢..
到夜晚本來同彤,雯夾左好耐都地地,冇啦啦比人頂左個位!!
超燥!!..跟住算,唔打...猜波猜到關燈~
今日入埸打9左好多球靚波~一d我自己都以為9唔倒既波..
第到隻手盡一盡飛過去竟然9到..幾球都係咁!!
之後同肥wun,波連,星猜波..猜到好激!!
之後話去食野,換衫...買野食wif雯,彤,肥仔~
我地4個買左杯野同飯盒去天秀公園食!!
雯倒寫左杯野..慘!!
之後林,波連,肥雞,dun等等join..
枒雯搞到我笑死-.-..
之後佢地走,我同雯,彤,肥仔吹水..
吹多陣閃人..送肥仔答車~
之後同雯,彤行~
佢地係隔離座..好近xd
返到屋企凌晨1點倒..整野!!!
整到2點先搞掂唒d野~玩電腦..
睇陣電視...sleep!!累...
|