今日下午1點幾起身好似..
跟住叫外賣..食完野,2點幾又訓過..
訓到下午6點幾~之前sms芷恩..
問澔鈞落唔落天秀,佢落...
所以我先落-.-.因為雯話今日唔落,所以冇咩熟人打波!!
跟住落到去~雯同彤都係到-..-"衰!!!
之後肥仔都到埋..原全冇call~~好彩都落左黎.
之後叫埋芷恩黎,辛苦地黎左..
想同佢一隊都唔得,唉...
之後同肥仔,雯,彤等等..一隊!!
接到好多波.不過我覺得唔理想..仲要努力~
殺波冇左之前果種波感,差左好多!!
打到差唔多10點芷恩走左~要返家..
10點幾我都閃..唔想打!!
肥仔佢地未走住~之後我自己走去買野食,返屋!!
返到屋企食野,之後整完野..玩電腦!!
sleep~~~今日都訓為主!!
|