↓小狐日誌xd”
JJ0615
暱稱: 小狐
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-30
2010-05-29
2010-05-27
2010-05-26
2010-05-25
文章分類
全部 (307)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
枒顯
. (klops123)
`'_王令_"* (ling1995)
趙趙
色狼
虫虫
寶寶
小籠包
★`怪獸仔 (eve456999)
bobo
丫雪
傻| | ︴°〞YING (lovefd_4ever)
叉包
yipckkkkk (yipckkkkk)
丸子;-* (babeii_l0v3u)
翎仔.___.! (babelingA_A)
周周ying
冬姑
小晴晴 (I_l0veching)
毛毛 (tllfjuno)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 307
留言總數: 791
今日人氣: 5
累積人氣: 5378
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 20 日  星期二   晴天


2009-10-20 傷心 分類: 未分類

今朝6點幾起身..
整完野返學~
呢排都冇食早餐!!好冇心機..
返到學校唔駛集隊~
頭2堂都係中文..訓足2堂!!
一起身等多幾分鍾小息..
多謝串煙肉腸~等我唔駛去買..多謝唒~
有時間去打波lu..猜下波就打鍾~
跟住maths..好累!!
完左跟住通識...睇網上d人惡作劇~玩人果d~做工作紙..
lunch~去左食野wif古,bibi,黃兒,周周盈等...
食完去洗手間..返上課室!!
跟住2堂英文..一開始訓係咁話我!!次線~
唔訓又話我件風嬲唔好就咁嬲住..要著..
係學校不嬲咁樣行黎行去都唔會比人話,係咁罵我!!
之後要讀書,我冇讀到...話我唔讀既全班唔駛放學!!
跟住我都係冇讀,佢係咁講d野挑引d同學罵我..
好彩d同學好好..冇人話我!!
之後打鍾放學,慢慢放人走~最後其他人走唒,叫我跟佢去教員室門口..
讀左次篇野先放我走..煩!!
4點幾去洪橋整野,整到7點幾之後閃人..
搵埋jojo黎陪我走..佢練完波我冇去到!!
因為唔想同男仔練~跟住又行返返去學校果邊諗住坐輕ti閃..
見到入面仲打緊,同jojo入左去又打!!
搞到jo白行左-.-..sor!!
冇帶con,原全睇唔到個波,好彩打得唔差!!
食左個"叉燒"打得好靚好有力..但動作唔係好靚-.-
好彩班友唔識睇~打左陣8點倒同jojo坐車閃...
時間好快..好快到左天水圍,過多幾個站佢就落車~
佢落左車之後自己坐係到等多幾個站返屋企..
呢幾個站個feel耐過頭先成10個站好多~
可能冇左個人掛!!...
返到屋企枒姐個bf黎左~枒姐煮飯...
食到10點倒食完..跟住玩電腦!!
沖涼整完野就訓~~~